KED Talks: Om hur vi skapar internationella utbyten i en pandemi

I en tid när världen har begränsats och det är svårt att resa ändras också förutsättningarna för internationella utbyten. Om det handlar första avsnittet av podden KED Talks.

Pandemin har drabbat världen på många sätt. Hårda restriktioner har inneburit svårigheter att resa och i och med det begränsningar i de internationella utbyten som annars är en naturlig del av The KED Network.

Om detta pratar Sunitha Nambiar, Kunskapsskolan Indien och John Baumber, Kunskapsskolan Storbritannien, tillsammans med Karin Rådberg, som arbetar på Kunskapsskolan Sverige och leder podden.

Det blir ett personligt och intressant samtal om läget på olika platser i världen och om hur vi trots svårigheter ändå kan få till internationella utbyten.

Du hittar avsnittet här. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Trevlig lyssning!